De Patiëntenlogistiek richt zich op een optimale in-, door- en uitstroom van patiënten van Fivoor en een optimaal relatiebeheer met de instanties die rondom in-, door- en uitstroom van belang zijn; zoals de verwijzende instanties en instanties waar wij naar doorverwijzen.
De Zorgadministratie richt zich op de uitvoering van de administratieve procedures binnen de opgestelde kaders en richtlijnen vanuit wet- en regelgeving, zorginkoop en declaratiebepalingen. Te denken valt aan het verzorgen van de juiste verwijzing voordat we een patiënt in behandeling nemen. Of controle op de db(b)c en het oplossen van eventuele fouten. Door dit centraal te beleggen bij deze afdeling voorkomen we dat db(b)c worden afgekeurd ende zorg geheel/gedeeltelijk niet wordt vergoed.
Naast de zorgadministratie beschikt PL&ZA over een aantal AO-adviseurs (Administratieve Organisatie) en specialisten die voor alle regio’s werkzaam zijn. Deze adviseurs vertalen eisen en wet- en regelgeving naar beleid (in samenwerking met control en contractbeheer), beleid naar werkprocessen, processen naar instructies en signaleren en verbeteren afwijkingen daarop.
Lees meer informatie over deze afdeling op intranet.
Contactinformatie zorgadministratie
Zorgadministratie.denhaag@fivoor.nl
Zorgadministratie.Rotterdam@fivoor.nl
Zorgadministratie.Utrecht@fivoor.nl
AO adviseurs: FVR_lijst_AO-adviseurs@intern.fpcr.eu
Heb je vragen over het registreren van een contact of andere onderdelen van je agenda in USER, dan kan je een mail sturen naar agendacoach@fivoor.nl.