triangle
Jaarverslag 2023
Nieuws / Fivoor algemeen

Jaarverslag 2023

Met trots kijken wij terug op het jaar 2023. Afgelopen jaar bestond Fivoor vijf jaar en dit vierden we met een spetterend feest voor alle collega's en de uitgave van een verhalenbundel. In dit jaarverslag kijken we daarom niet alleen terug op het afgelopen jaar, maar ook op de afgelopen 5 jaar en de viering van dit jubileum.

Natuurlijk is dit jaarverslag niet alleen een weergave van de prestaties van Fivoor, maar vooral ook een erkenning van de inzet van al onze collega’s. Hun harde werk en toewijding zijn van grote waarde voor de zorg en begeleiding die we bieden. Samen blijven we bouwen aan onze mooie en gezonde organisatie waar het prettig werken is. We kijken met vertrouwen naar de toekomst!

Klik op de afbeelding om naar het jaarverslag te gaan.

Kwaliteitsrapport Wier

Voorgaande jaren heeft het domein Wier een apart kwaliteitsrapport opgeleverd om te voldoen aan het kwaliteitskader van VGN. Dit jaar geeft domein Wier inzicht in kwaliteit in het jaarverslag van Fivoor (op de pagina Facts en figures domeinen) en voldoet daarmee ook aan de verplichtingen van het kwaliteitskompas van de Vereniging Gehandicaptenzorg Nederland (VGN). Een samenvatting van het rapport voor Wier lees je hier.