triangle
Nieuws / Fivoor algemeen

Onderzoek naar naamsbekendheid en imago van Fivoor als werkgever

Fivoor start in week 34 met een naamsbekendheid en imago-onderzoek. In opdracht van Fivoor stuurt onderzoeksbureau ZorgfocuZ een online vragenlijst naar mensen die lid zijn van een landelijk onderzoekspanel en werkzaam zijn in de zorg- en welzijnssector en openbare veiligheid.

Beter aansluiten bij potentiële nieuwe medewerkers

We vragen eerst welke ggz-organisaties zij kennen. Als ze Fivoor of onderdelen van Fivoor kennen, krijgen ze een aantal vragen over Fivoor en over wat zij belangrijk vinden aan een werkgever. De resultaten van het onderzoek gebruiken we om Fivoor als werkgever beter aan te laten sluiten bij potentiële nieuwe medewerkers. Ben je uitgenodigd om deel te namen aan het onderzoek? We stellen het zeer op prijs als je meewerkt!

Wil je meer weten over werken bij Fivoor en onze vacatures? Kijk op www.werkenbijfivoor.nl.