Vanaf heden kunnen verwijzers patiënten aanmelden bij Fivoor via onze vernieuwde aanmeldportal. Hieronder een overzicht met belangrijkste aanpassingen:
Iedere verwijzer een persoonlijk profiel
Aan de verwijzers wordt gevraagd om eenmalig een profiel aan te maken. Dit gebeurt middels invoer van het e-mailadres en het aanmaken van een wachtwoord. Het profiel geeft de mogelijkheid om aanmeldingen tussentijds op te slaan en op een later tijdstip af te ronden.
Een persoonlijke dashboard
Na het inloggen met de inloggegevens komt de verwijzer terecht op een persoonlijke dashboard. Via dit dashboard kan de verwijzer:
- Een nieuwe aanmelding starten
- Een aanmelding tussentijds opslaan en continueren*
*Het continueren van een aanmelding, en het inzien van de persoonlijke gegevens, is alleen mogelijk wanneer er “Two Factor Authentication” heeft plaatsgevonden. Dat wil zeggen dat iemand moet aantonen dat hij of zij echt de persoon is die bij het profiel hoort. Dit kan door middel van het invoeren van een code die via SMS of e-mail wordt ontvangen.
Het aanmaken van een geldige verwijsbrief
Indien een verwijzer erkent is, wordt er bij het afronden van de aanmelding automatisch een geldige verwijsbrief gegeneerd. Het enige wat de verwijzer nog hoeft te doen is de verwijzing te bevestigen middels een digitale handtekening.
De voordelen van het nieuwe Fivoor portal:
- De contactgegevens worden opgeslagen in een profiel en worden bij iedere aanmelding automatisch gevuld
- Aanmeldingen kunnen tussentijds worden opgeslagen
- Een persoonlijk dashboard geeft inzicht in de openstaande aanmeldingen
- Voor erkende verwijzers wordt er direct een geldige verwijsbrief gegenereerd
- En dit alles in een beveiligde omgeving!
Meer weten?
Ga direct naar ons aanmeldportal op onze website. Voor vragen neem contact op met de afdeling Patiëntenlogistiek & Zorgadministratie van Fivoor via mail naar patiëntenlogistiek@fivoor.nl of telefonisch op 088 – 357 30 70.